lørdag den 29. august 2009

Bomuldsbukser med liberty lir


Trine som er en af mine rigtig gode bekendte var forbi forleden for at finde stof til et par bukser. Kravet til bukserne var at de skulle være lette og ikke for gennemsigitge da hun skal bruge dem til når hun senere på efteråret skal til Syrien på ferie
samt at de ikke måtte være småblomstret og der heller ikke måtte indgå blåt i stoffet, Hendes valg faldt på dette stof med tapetmønster fra Stof og still's forårskollektion. Mit krav var at så måtte jeg selv finde på stof til linningen. Her valgte jeg igen en af mine farvoritter fra Liberty. Igen har jeg syet elastik foroven.
 
Jeg håber jeg kan lokke et par billeder ud af Trine hvor hun har bukserne på inden hun drager til Syrien.
Og så er jeg altså lige nød til at komme med et lille nødråb. Min blog driller mig stadig til det er ved at drive mig til vanvid eller rettere sagt min computer er. Jeg kan stadig ikke skrive svar retur i mit eget kommentar felt. Når jeg downloader billeder driller det mig. Øv hvor er det irriterende.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails