torsdag den 20. august 2009

Tiden flyver

Nogen gange kan jeg godt få en form for dårlig samvittighed over at jeg ikke når at skrive flere indlæg på min blog. Det er specielt når jeg ser hvordan andre af mine farvorit bloggere sprutter det ene udlæg efter det andet ud på deres blog.
Nogen gange flere indlæg om dagen. Så kan jeg altså godt blive lidt misundelig at de kan nå det.
Jeg synes tiden til tider flyver fra mig og så må jeg sige til mig at jeg må være glad for de indlæg jeg nu engang når at få skrevet.

Forleden dag var jeg forbi en af mine ynglings stofbutikker her på Frederiksberg og så var jeg sørme så heldig at Butikken havde udsalg. Det føltes som at have skudt papegøjen for det er ikke så tit. at de skønneste metervarer er på udsalg. Lucky me.
Så var jeg jo nød til at hamstre lidt. Bare lidt.

Først det her skønne Alexander Henry stof i turkise og brune nuancer. Og så ikke mindst det her med de sødeste små japanske aber. Der er allerede masser ideer i hovedet, så er det bare med at finde tiden til at få det syet. Stedet hvor stoffet kan købes er lige her: http://www.garn-iture.dk/index.html og Dorthe som har denne her skønne butik har selvfølgelig også en blog hvor i hun skriver når der kommet nye varer i butikken bare se her: http://garn-iture.typepad.com/garniture/2009/08/index.html Så bor man på Frederiksberg eller omegn så er butikken altså et besøg værd.

Nå men jeg har allerede fået syet en lille Tunika/ bluse i str 74 af det her skønne Alexander Henry stof så noget tid har jeg da fundet hvis man da altså kan finde tiden....

Tunikaen lukkes med en lille lukkes med en lille trense og en lille stofbetrukken knap.
Tunikaen har jeg kanten med et sødt kantbånd i turkis.

1 kommentar:

Garn-iture sagde ...

Så fine ting du alligevel når:)
Hilsen Dorthe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails