søndag den 12. juli 2009

Sommerkjole med polka dots og barbuska

For et stykke tid siden da jeg faldt over Astrids Blog: http://www.connectingthedots.dk/ så jeg hun havde syet en sød bluse til en af hendes piger. Astrid er altid så sød til at fortælle hvor hun har købt sit stof henne, så da jeg fik den oplysning surfede jeg over på denne her side http://silassen.dk/ og fandt at de stadig havde noget af det her skønne stof med små Babuska dukker tilbage. Så jeg købte et par meter da jeg synes stoffet passer fint i tråd med hvad jeg ellers syr. Stoffet er 100% cotton og er en smule kraftig i kvaliteten. Da jeg er helt syg med polka dots synes jeg det var sjovt at kombinere det med barbuska stoffetKjolen her er syet i en str 62/68. Jeg har for at gøre den lidt anerledes lavet en lille slids i forstykket og kantet det med det samme bånd som løbebåndet og ærmerne. Ærmerne er raglanærmer og som jeg har forsynet med en elastik forneden.
Jeg vil mene at de små piger slidt kan bruge den til de er et år. Kjolen bliver bare kortere i takt med de vokser.
Billederne er taget her til aften og er nok ikke de bedste af slagsen men jeg håber alligevel man kan fornemme hvor skøn kjolen er alligevel.

1 kommentar:

Anne D sagde ...

Det er vel nok nogle fine stoffer sammen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails