fredag den 17. juli 2009

Bondeskjorte model Villas

Her er så endnu en skøn model..... Altså skjorte model(o: Jeg har valgt at kalde den Bondeskjorte model Villas. Mit stofvalg her en helt tynd bomuld med et let stribet mønster. En oplagt sommer ting da det er så let og med den fugtige varme vi har haft idag er den helt skøn at have på. Jeg har prøvet at fange den levende model i nogle situationer så man havde mulighed for at se skjorten "live". men det er altså lettere sagt end gjort skal jeg hilse og sige. for han er godt nok ved at blive en herre med egne meninger om livet og hvad der passer ham. Idag passede det ham bestemt ikke at mor her ville lege modefotograf og han prøvede alle mulige krumpspring for at undgå at blive fotograferet. Og hvad gør man ikke for at få de billeder. Heldigvis hoppede han på, at lege at han tog på arbejde i sin lille bil ligesom sin far og dagen arbejde gik ud på at jage duer. Wharrr siger han og løber efter dem, hvorefter han stiger idn i sin bil og tager hjem fra arbejde og kommer gladeligt hen og giver sin mor et goddag kys. Og så afsted på arbejde igen...

Her er skjorten i en mere stille version og meget mere medgørlig mht fotografering.

På den ene forside har jeg placeret en lille lomme. Igen en lille skør detalje men som alligevel er med til at gøre bondeskjorten lidt anerledes.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails