fredag den 17. juli 2009

Der var en, der var to, der var tre, der var....

Nogengange så tænker jeg på de kvinder som får trillinger og har dybt respekt for hvordan de får hverdagen til at gå op i en højere enhed med alt det der hører til. Vi er jo fra naturen side jo kun forsynet med 2 arme og det må være noget af et logistik arbejde for at få alt ting til at flaske sig. Man kan kunne amme 2 spædbørn på en gang og hvad så hvis den tredie også er sulten. Man er alene hjemme da manden/ faren er på arbejde. Den lille som ikke får noget mad ligger og skriger, hvad gør man? Måske man bliver emun overfor gråd? Jeg ved det ikke og egentlig er jeg bare lidt nysgerrig om hvordan I klarer tingene.
Jeg har i hvertfald tænkt om jeg kunne komme jer til undsætning på en eller anden måde og være jer behjælpelig og så var det jeg faldt over det her skønne ternede stof. Jeg har købt det det i tre forskellige farver, nej faktsik 4 men det sidste er lilla og er mest til piger. Så med mindre du har født firlinger, så... Nej spøg til side(o: Jeg synes, det var lidt sejt til drengeskjorter. Så hvis du har født trelinger, så er der her en oplagt mulighed for at klæde dem på med en sød skjorte og samtidig have chancen for at kende forskel på de tre krudtugler. Her tænker jeg også påom man hjælpe de stakkels pædagoger i vuggestuen eller børnehaven med at kende forskel.
Man behøver selvfølgelig ikke trillinger for at forsyne sine drenge med de her skønne skjorter. Jeg synes ofte, at jeg mangler lidt spæl til mine egne drenge, dog uden det bliver alt for vildt, for det er jeg nemlig heller ikke til. Men her er jeg heldigvis ikke gået på kompromis.

Alle skjorterne har jeg forsynet med røde knaphuller ligesom for at bryde det lidt og for at skabe nogle kontraster til det ternede.

På dem alle er syningen i nakken skjult med et rødt kantbånd som matcher til de røde knaphuller.
Endvidere er alle hjørner det man kalder et vendt hjørne og som efter min egen opfattelse giver det smukkeste resultat når man lægger skjorten op forneden.
Skjorterne syes fra str 62 og til str 128.
Man kan også bruge som en lille jakke ved at lade dem stå åbent med en ensfarvet rød t-shirt under, hvis man altså er til farver ellers bare en hvid.
De er søde sammen med et par baggy jeans, måske dem med små futtog på baglommerne. Det er kun fantasien der sætter begrænsningerne.

1 kommentar:

Anne D sagde ...

Elsker de røde knaphuller. Nogle gange er det alt der skal til.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails