torsdag den 2. juli 2009

Bryllup i sigte..

For et stykke tid siden blev jeg kontaktet her på min blog af Monica som havde set mine liberty buksedragter.
Monica skal snart giftes og til den store begivenhed ville hun gerne at hendes datter på knap 9 mdr skulle have en liberty buksedragt.
Der var blot en betingelse og det var at Monica er vild med lilla og dragten måtte derfor gerne være lilla.
Jeg fremsendte nogle billeder af de liberty stoffer som havde lilla i sig.
Nu er det jo sådan med Liberty stoffer at der findes jo så mange smukke mønstrer at man aldrig kan begrænse sig når man køber det. Jeg kan ihvertfald ikke og det ender altid med at jeg bruger for en formue. Her er så lidt af mit udvalg.







Monica's valg faldt på dette og her er hvad der kom ud af det.


Den sødeste lille buksedragt i størrelse 74/80 med smock foroven og forneden og bindestropper.
Jeg glæder mig til at se den på. Monica har heldigvis lovet at sende mig et billede.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails