lørdag den 4. april 2009

Tingelingelater tinsoldater blymatroser og bummelummelum

Her er så et par skønne bukser til drenge. De er syet i marineblå babyfløjl. De er syet med snyde gylp, da det er jo til en dreng. På lommen som jeg har syet i mækedrengestriber har jeg syet et bånd med de sødeste motiver af tingelinge later. Har købt det hos hhtp://silassen.dk som har mange søde stoffer og bånd. Kan varmt anbefales at tage et kig forbi.
Når jeg syr bukser til drengene sørger jeg altid for at have nogle gode detaljer for at gøre det lidt sjovere. Selv om jeg meget til det klassiske skal der alligevel være lidt sjov.
Her har jeg valgt at sy en kant fornden i mælkedrengestoffet.
Jeg er nok lidt vild med det stof, beklager. (o:

Sømandstrøjen er syet i mørk bomuldschamrey og trensen og de bestukne knap har jeg lavet i mælkedrengestriber. Det giver også en lidt sjov effekt. Sømrummet i trøjen er skjult med kantbånd som jeg har lavet af liberty stof.

Så her er virkelig et lækkert sæt til drengene. Sømandstrøjen kan med succes også bruges til de shorts jeg lavede med tommestokkelommer.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails