tirsdag den 7. april 2009

Påskekuller

Så kom påsken endelig. 10 dage fri med familien, kan man ønske sig mere. Og så er vi så heldige at vejret er helt perfekt. Solen skinner og fuglene kvidrer.
Her er stille og højt til loftet. Livet er herligt.
Her så vores dejlige sommerhus. Man kan endnu se på græsset at det er tidlig forår for det synes lidt trist. Det har ikke fået den her skønne græsgrønne farve. Men det kommer snart.

Jeg kan mærke på børnene at de nyder at vi er sammen og vi bruger tiden i haven med at spille fodbold, lege i sandkassen, køre storebror mens han sidder på Villas traktor, et noget utaknemmeligt job, synes vi andre, men Villas gør alt for sin storebror for han har jo endnu ikke opdaget at det ikke kan lade sig gøre.

Heldigvis er Victor så sød også at give Villas en tur og så går det meget nemmere og Villas elsker når Storebror leger med ham.
Herhjemme er Victor bidt af at spille forbold. Det første han gør om morgenen er at tage sit fodboldtøj på og så er det bare ud på græsplænen. Allerhelst vil han have enten Jens eller mig med ud og træne og det gør vi også rigtig tit, men der tider, hvor man lige skal lave noget andet og så er det skønt når lillebror godt gider at skyde frem og tilbage.

Til al held ser det ud til at Villas også synes vældig godt om at spille fodbold og han går til den, gør han, den lille fyr.
Igår gik jeg og nussede om vores rodhedendron. Jeg pillede alle de gamle og visne skud af. Det fremmer jo blomstringen, da planten så ikke skal bruge energi på det. ( om det er sandt ved jeg ikke) Men Villas synes det var vældig hyggeligt og gik meget op i at få alle de visne blomster væk fra efteråret.
Måske der er en botanikker gemt i ham. (o:


Skøn ser han ud, når han står der og er meget koncentreret.
Der er mange skønne timer forud i haven og i morgen tror jeg vi skal ud og cykle en lang tur.
Bare vejret er med os.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails