mandag den 26. januar 2009

Så gik den weekend.

Så gik den weekend kan man vist roligt sige.
Havde huset fuld af unger!!!! Havde lovet at passe en af Victors kammerater, da hans forældre skulle ud og rocke med ørene og i sidste weekend da vi havde besøg af en anden kammerat spurgte han om ikke nok måtte sove her i denne her weekend. Og man skal jo holde hvad man lover, mor!!! Så det gjorde jeg så.
Tro mig, der var gang i den med rollespil og nintendo til den store guld medalje. Ikke engang en Dvd film kl 20 kunne få dem til at falde til ro. Først kl 22.15 var der ro og det var efter at jeg flere gange havde måtte sige til dem at nu skulle de altså ligge sig til at sove.


Men de råhyggede sig altså og de synes de var vildt sjovt at drille mig, for når jeg kiggede til dem, lå de nede i deres soveposer og spillede nintendospil.

Så da de endelig sov gik der ikke mange spilt sekunder før manden i mit liv og jeg sov på hver vores sofa. Inden hvade vi dog talt om at de nok sov længe dagen efter, næhnej kl 7.30 var der gang i den igen. Tarveligt.

Så idag har jeg altså været lidt flad men har dog trods alt fået produceret lidt blandt anden disse 2 par bukser i str 62-68 og 74-80 men Liverty kant og bindebånd. Rigtig søde.
De er marine blå





Imorgen bliver jeg færdige med 2 buksedragter i str 86-92 og 98-104 i samme stof og de de søde både til foråret og til sommer.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails