onsdag den 28. januar 2009

EDB-Nørd

Jeg kan lige så godt indrømme det overfor mig selv, men jeg er en total EDB nørd.

Men bestemt ikke på den gode måde. Jeg forstår ganske enkelt ikke meget af det her IT sprog.
Feeds, tag, wep og fanden og hans pumpestok.
Men med lidt tålmodighed,så kommer kommer det nok.
Med tiden altså. For øvelse gør mester, det har jeg selv lært af min mor og far og som jeg prøver at give videre til mine egne børn.
Men man skal samtidig også være sig selv bevidst, at der er noget man er bedre til end andet.
Det har jeg da fundet ud af og så skal man prøve at gøre det man er god til.
Det er jeg også i fuld gang med.

Jeg håber, at jeg inden så længe kan få mit egen lille virksomhed op at stå med salg af unikt børnetøj og rollespils- og udklædningsdragter til drenge i ordenlig kvalitet. Ikke bare det billige man kan købe i BR men dragter syet i bomuld.
Lige nu er jeg i fuld gang med forårs kollektionen som jeg selv synes bliver super.

Her kommer lige et par smagsprøver.
















Skønne bukser med liberty kant foroven og forneden. Der er elastik i taljen så man ikke skal slås med bånden går op. I kanten forneden er der også elastik således at buksen for en slags pludder effekt.











Buksedragter med smock og bindebånd så buksedragten bliver hvor den skal.
Syet i bomuld og er vakset så krymp og overskudfarve ikke skulle forkomme.
Det hele sælges på trendsales under Brugernavn Silas & Sol

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails