lørdag den 17. januar 2009

En Hyldest til de kreative kvinder










Hej kreative kvinder.

Så fik jeg langt om længe min egen blog efter at være blevet inspireret af mange jer kreative kvinder.
Jeg er virkelig imponeret over hvor ofte I skriver på jeres blogs om ting og sager I oplever I jeres hverdag og samtigtig er i vildt flittige ved symaskinerne. Det er herligt og man virkelig ikke andet end at blive i godt humør.

Da jeg selv er en af de kreative kvinder som bliver helt panisk hvis der ikke bliver kreeret noget i et par dage så måtte jeg simpelhen dele nogle af mine tanker og ting med jer.
eg kan se at flere ligesom jeg er vildt forelsket i liberty og London stoffer. Det er forfærligt at man har det sådan med stoffer / fabrics. I kender måske også til at man har set noget stof i et vindue hos en stof butik, hvor butikken tilfældigvis var lukket pga at det var søndag og man må simpelhen ind og se det eller røre ved det før man får ro i sjælen? Sådan har jeg det i hvert fald. I sommer var min familie og jeg på besøg hos nogle af vores venner. De har sommerhus på Lolland og i den forbindelse var vi i Maribo. Her ligger der en stofbutik som jeg kom til at gå forbi en fredag aften hvor der selvfølgelig var lukket. I vinduet ser jeg noget Fleecestof som jeg tænker jeg bare må eje og jeg har allerede i mit hovedet fundet diverse modeller jeg kan sy af det stykke stof. Så dagen efter havde jeg det sådan at jeg intet kunne foretage mig før jeg havde været inde i den butik. Så hele familien og vores venner følger mig trofast til maribo så jeg kan købe mit stof og de kan få fred.




Måske kender I også det, at når man så har købt noget stof ,så kigger man på det hele tiden og skaber sig ideer i hovedet for at finde ud af hvad der skal syes af det. Man vil jo nødig gå i gang med noget og så bagefter finde ud af, at det ville have været bedre hvis man havde syet noget andet. Fordi så bliver man bare aldrig rigtig glad for det.

Nå men herhjemme er min ældstesøn ved at finde ud af hvad han skal være til fastelavn og indtil videre er det blevet til Ridder og Konge









Men det kan jo nå at blive lavet om mange gange endnu når han i børnehaven begynder at høre om hvad de andre skal være.

Det bliver spændende når den lille på 1½ også beynder med sine ønsker.

Nå men jeg glæder mig til at høre fra jer.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails