fredag den 23. januar 2009

Jeg holder af hverdagen

Nå, men i dag er det fredag eller EF dag = endelig fredagog jeg synes bare ugen er løbet stærkt.

Victor, Villas og jeg har været alene det meste af ugen, da Jens har været på forretningsrejse.Men børnene har nu været meget eksemplariske og der har ikke været de store kontroverser. Victor har meget en super storebror og været god til at tage sig af Villas som efterhånden er ved at få sig et temperament og som nok skal give udtryk for hvis der er noget han er utilfreds med.




Victor og jeg har hygget os når den lille er blevet lagt i seng.










Vi har nu hygget os og har haft besøg af Marlene i onsdags. Skønt med tøsehygge foran fjernsynet med håndbold og en kande te og daddelslik, da børnene var lagt i seng.
Ugen har budt på meget blandet vejr, hvor specielt tirsdag og onsdag var super flotte dage.
Men jeg glæder mig nu til lidt lysere og lunere dage.
Igår fik jeg syet forårets første buksedragt og snart følger nye forårsvarer i skønne lyse farver og så skal jeg jo ikke glemme at jeg faktisk går og venter på en pakke fra The Shaukat, en af Londons største stofforretninger med det største udvalg af de skønne Liberty of london fabrics.
















Det jeg ville sige om at holde af hverdagen er at huske på de øjeblikke hvor man bliver mindet om de små ting som gør det hele værd at leve for.
Som f.eks når børnene leger med hinanden eller når man pludselig finder ud af at man savner manden i sit liv, når man glæder sig til at han kommer hjem og når børnene ser deres far og kaster sig i hans favn. Det er da herligt.
Nå men jeg må hellere komme igang med dagens opgaver.




















































Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails