tirsdag den 26. april 2011

Jeg er forelsket

i min lille byhave. ( Jeg advarer om billedspam)
Den er i den grad sprunget ud i påsken. Da vi onsdag inden påsketog op i sommerhuset lignede haven stadig en vinterhave. Trist og grå. Men hold da op, der var sket noget, da jeg kom hjem søndag aften.Masser af farver og spæd lysegrøn. Jeg har det sikkert som så mange andre haveejere. Jeg skal bare ud på min daglige runde, gerne både morgen og aften. Ud og se hvor meget der er vokset og sprunget ud.

  
                                                                         Tulipaner
                                                               Løjtnanens hjerte
                                                                    Rhododenron
                                                               Kommende Hosta bed
                                                                        Storkenæb
                                                                         Kirsebær træ

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Billedspam efter mit hjerte :-)

Jeannet sagde ...

Hej losarinas mor.
Ja der er bare noget ved foråret.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails