søndag den 3. april 2011

Endnu en herlig weekend

er nu overstået og en skøn forårs mandag venter forud. Tiden løber stærkt og man skal huske sig selv på at nyde de mange glæder livet giver en. Jeg skal i hvertfald. For jeg kan i hverdagen godt synes, at livet som småbørns mor godt kan blive noget stressende og falde i den der dumme rolle, hvor man(jeg) brokker sig over bagateller. Når det sker så synes jeg meget lidt om mig selv og mine børn og mand synes jeg er en rigtig irriterende mor/kone.
Så i weekenden trak jeg stikket ud og lod hjem være hjem. En tur til sommerhuset er altid afstressende og vi har bare nydt det gode vejr. Spillet fodbold som altid til den store guldmedalje. Villas har fået sit første fodbold sæt og fodbold, da han næste søndag skal starte i KB boldklub. Det er lidt stort synes vi. Han bliver nemlig først 4 år til juni. Victor har "leget" træner, mens jeg har siddet på terrassen og nydt synet af mine drenge.


Det er da herligt. Søndagen har også budt på en skøn løbetur i smidstrup og omegn. Så nu har jeg god samvittighed  og kan om lidt gå til ro med en skøn fornemmelse i kroppen.
Lav en god mandag

1 kommentar:

Mette sagde ...

Det må være så fedt at kunne stikke lidt af fra hverdagen. Vi har været i Sverige i weekenden og har nydt det så meget, at vi skulle skamme os.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails