tirsdag den 3. maj 2011

Maya bolchestribet sommerkjole

Jeg åbner og lukker ballet med billeder af de her skønne tulipaner i rød og hvide farver. De blomstrer netop nu i min have. Igår sagde Victor til mig, at han synes, at de der blomster der står ude i haven i røde og hvide farver var smukke. Så kunne jeg nu alligevel ikke lade være med at trække på smilebåndet og blev varm hjertet over, at han har bemærket dem og han havde tænkt over, at han synes de var smukke. Min store eftertænksomme dreng. 
 Den her skønne sommerkjole har jeg syet idag og er til Maya. Hun har næsten en magen til og hun er bare så glad for den model. Den er syet i rød og hvidstribet bomuld. Striberne er helt små og kvaliteten meget let.
 Jeg har leget med lidt detaljer. Jeg har blandt andet syet bånd i siderne til sløjfer eller hvis man vil, bare en knude. Istedet for rynker hele vejen rundt, har jeg valgt at et lille stykke foran er uden rynker.

Her slutter ballet så (o;

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails