fredag den 1. april 2011

Og vinderne er

Det er 1 april og jeg slår med det samme fast. At dette ikke er en aprilsnar. Jeg har skrevet sedler og Victor har trukket vinderne. De følger her: Nummer 12 fra oven Sanni og nummer 23 Dorte.

Tillykke til vinderne og godddag til de nye bloggere som er kommet til, tak til de faste som havde lyst til at lege med. Nye spændende blogge fra udlandet om scrapbooking er kommet til.
HVis vinderne vil sende mig deres adresser på min email Jeannetbk@gmail.com så vil jeg snarest sende the og liberty hjerte afsted. Der vil blive et Liberty lavendel hjerte og the til jer hver.

3 kommentarer:

Dorte Klerke sagde ...

Hvor dejligt, vil se frem til lidt lavendelduft, når jeg kommer hjem fra Lissabon - skal vist snart i seng, når jeg skal tidligt op i morgen.

Sender dig en email. Tak for give awayen :)

Desirée-ScrapDees sagde ...

congrats to the winners and thansk for giving us this chance!

Snella sagde ...

For er herlig blogg, blir inspirert av å titte rundt her:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails