fredag den 1. april 2011

Marie slå om kjole

Da jeg holdt tøjparty i lørdags fik jeg en bestilling på en slå om kjole i størrelse 8 år i den model Elsebeth Gynther har i sin bog 0-4 år. Det sagde jeg umiddelbart ja til. Men gode råd skulle blive dyre, siger ordsproget. Jeg havde nemlig ikke et mønster på en slå om kjole i den størrelse. Jeg ligger ikke inde med hendes bog, hvor der er størrelser fra 5-12 år. Den er udlånt på biblioteket de næste mange måneder. Det kan min lille veninde jo ikke vente på. Så idag har jeg lavet mit eget mønster. Nogen vil sikkert sige, at det er et peace of cakes.
Men jeg synes det var lidt svært. Heldigvis tror jeg, at jeg er sluppet meget godt fra det.



Stoffet er købt i Rema1000 og kantbåndet lavet af stof fra Garn-iture.
Det er senere idag jeg trækker vinderne af min give away. Lækker the fra Perch the saloner og et Liberty lavendelhjerte.

4 kommentarer:

Desirée-ScrapDees sagde ...

lovely dress!

Marie-Louise sagde ...

Hvor er den sød. Jeg har selv tænkt på at sy noget lignende til mine to tøsepiger. Jeg er så heldig at have hele E.G serien, så jeg behøver ikke helt så store anstrengelser for at få syet dem ;^)
God weekend.

Jeannet sagde ...

Hi desirée thank you very much.
Kind regards Jeannet
-------------------------------
Hej marie-louise
1000 tak og hvor er du heldig.
Jeg ønsker mig den vildt meget men den er ikke til at få fat i.
Kærligst Jeannet

Marie-Louise sagde ...

Jeg har fået mine af min mor, som syede flittigt da jeg var en lille pige, så det er jo lidt sjovt. Jeg kan huske hvordan jeg kiggede i bøgerne som barn og drømte om at kunne sy :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails