tirsdag den 11. januar 2011

Tibetvest nu med et strejf af Liberty

I November sidste år købte jeg et parti tibetlams veste hjem som jeg har sat til salg i min butik. Jeg er helt pjattet med vestene. De luner og så synes jeg de er vildt smarte.
Det var faktisk hos Birgitte  jeg så dem først. Da jeg så selv fik muligheden for at købe nogle hjem til min webshop slog jeg til med det samme.
Jeg har dog længe gået og tænkt ,at jeg godt kunne tænke mig at sy en applikation på ryggen. Jeg vidste bare ikke hvad.
I December stiftede bekendtskab med denne her skønne blog og dens ejer og blev jeg ydeligere inspireret til at applikerer på ryggen.
For meget lang tid siden syede jeg de her babybukser, hvor jeg applikerede en paddehat på det ben. Paddehatten var jeg blevet inspireret af, da jeg så en tegning i Elsebeth gynthers børnetøjs bog. 

 Så med kombinatioen af disse 2 ting og et kig på en masse svampe på Google har jeg applikeret disse 2 skabninger på den ene af mine veste.


Heldigvis ser man ikke applikation når man vender den om.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails