lørdag den 22. januar 2011

I formiddags da Victor var ude og spille træningskamp med Jens på sidelinien, råhyggede krudtuglen og jeg os. Villas nød stilheden i stor stil. I lang tid sad han i sofaen og hyggede sig med duplo lego. Fantasien fik frit løb. Der blev bygget kraner af den store slags ( det er jo ikke for ingenting at vores far arbejder med kraner) en tur til grønland blev det også til og en masse heste( mor, giraffer ligner da også heste) var også lige en tur forbi. Det er så herligt at iagttage tage ham mens han fortæller alle de historier. Jeg var heldig at få dette pletskud inden jeg blev opdaget. 
 
Jeg har været på udsalg. Ikke fordi jeg manglede men simpelhen fordi jeg kunne lade være. Liberty i metervis. Jeg har købt det på Ebay.com
Jeg har sagt det før. Det kan altså godt betale sig. . Pepper i lilla, Mitsi i navy, Mim i purple. Med undtagelse af Birdsong fik jeg dem til et pænt stykke under 100 kr. Birdsong er et af deres specielleprint og har ikke været til at få fat i meget længe.

                      
Det er nu genoptrykt og det er jeg rigtig glad for. Jeg synes simpelhen det er så smukt, at jeg bliver aldrig træt af at se på det.
Så hold jer ikke tilbage mht ebay. Der er masser af liberty til fornuftige priser. Men hold jer fra auktionerne. Jeg køber altid på buy it now.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails