mandag den 27. september 2010

Endnu en af slagsen

Igår aftes lagde jeg sidste hånd på endnu en Liberty vendbar vest. Jeg er vist blevet lidt bidt af de her veste.
Men jeg synes hvergang jeg arbejder med de smukke liberty metervarer bliver jeg helt høj af dem.
Det her med, at man kan kombinerer dem til trods for deres forskellige mønstre er en fornøjelse.




Jeg har endnu en på klippebordet og så må jeg vist hellere stoppe med pigevestene og sy et par stykker til drengene. De skal jo også lunes

4 kommentarer:

Marie-Louise sagde ...

Sådan har jeg det også med liberty. Jeg er helt vild med de stoffer. Den blå blåbær er meget skøn:-)

Jeannet sagde ...

Hej Marie-Louise
Det er underligt. Det er bare irriterende de skal være så dyre.

harmony and rosie sagde ...

Hi Jeannet

I love the patterns you've chosen, they really do compliment one another so well but I don't think you could go wrong mix and matching with Liberty. I can't believe how quickly you're turning these out too.

Kate x

Jeannet sagde ...

hello kate
thanks for your nice compliment.
Liberty fabric I never get tired of. their composition possibilities are endless and almost always beautiful.
Yes, it goes a little fast to sew these vests, but it is also getting better and faster for each I have sewn.
/Jeannet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails