torsdag den 30. september 2010

An apple a day

keeps the doctor away!


Så fik jeg lagt sidste hånd hende her. En vendbar vest syet af Liberty of london print Map og lækker uld på den anden side. På ryggen har jeg applikeret et lille æble.
Det er nok årstiden som har inspireret mig og alle de skønne æbler vi høstede fra vores æbletræer oppe i sommerhuset for et par uger siden.



Der er blevet guflet æbler og lavet æblekage. Der er nu ikke noget bedre end æbler af egen avl. Økologiske er de vel også.
Det var den sidste af de 4 liberty pigeveste som har jeg har haft klippet stof ud til.
Jeg nyder at sy dem  og  syr nok også et par stykker til drengene.
Villas har sin ene vest på idag og han elsker at have dem på og så ser han bare så kær ud, når han har dem på. Men det må jeg ikke sige. Håber jeg kan få et tagget et billede af ham i eftermiddag.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails