fredag den 17. september 2010

Efterårs æblenederdel

I formiddags har jeg syslet med denne her. Jeg synes egentlig at printet er helt skønt. Først synes jeg det var lidt for spraglet. Men så kiggede jeg lidt nærmere på det og nu synes jeg det er helt skønt. Man kan jo sætte et utal af ensfarvede langærmet T-shirt til og et par kraftige strømpebukser. Så passer det jo fint ind i efteråret farver.
I eftermiddags har jeg haft besøg af  min søde veninde Birgitte fra 11east.
Vi har virkelig hygget os med en masse kreative syning til voksne piger.
Nu står den på Disneysjov og fredagsslik for drengene mens jeg hygger mig her i cyperspace.


                                                  

I ønskes alle en dejlig weekend.

4 kommentarer:

harmony and rosie sagde ...

Hi Jeannet

I'm afraid I have no idea what you are saying (I must sort out google translate) but the skirt you made is lovely. The fabric you chose is really pretty and I love the red trim you added.

Have a lovely weekend.

Kate x

Birgitte sagde ...

Kæreste ven.

Så dejligt at se dig.
Hvor blev den sød din nederdel.
Tak for de flotte bukser, jeg er SÅ glad for dem.
Glæder mig til vi skal ud med veninderne i aften.
Er så glad for, at du kom ind i mit liv!!!
Kram og knus Birgitte

Pia sagde ...

Hvor sjovt at se dette stof i "en anden udgave" - hos os endte det som pudebetræk på den nye pigeværelse. Skønne farver - lige meget hvad resultatet er !!! :o)

Jeannet sagde ...

Hi kate
I'll try to get google translation on my blog.
Thanks for your sweet words. I call the skirt autumn apple skirt.
I think it's quite lovely with all the colors.
Greetings Jeannet
------------------------------
Tak Birgitte og lige måde
Knus Jeannet
--------------------------------
Hej Pia
Helt enig i at det er så skønne farver og sødt uanset hvordan det bliver brugt.
God weekend
Kærligst Jeannet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails