onsdag den 15. september 2010

Cornelia Liberty kjole

En kær veninde fra Odense havde forelsket sig i en af mine A-kjoler. Hun var næsten ligeglad med hvilke detaljer jeg lavede. Bare den var i A-facon og i Liberty.
I fredags da der kom nyhedheds brev fra The fabric company havde de det her smukke liberty babyfløjl på tilbud.
Det kunne jeg altså ikke stå for. Så jeg købte en lille sjat og har i dag syet denne her fuldstændig bedårende Liberty babyfløjlskjole.
Jeg har leget lidt. Det må man gerne når man har fået lov.
Ærmerne har jeg rynket. For og bagstykke har jeg lavet med læg. Kjolen bliver lukket med knap. Faktisk har jeg lavet den, så man selv kan bestemme, hvad man vil have til for.- eller bagstykke.
Altså 2 i 1 kjole. Det er da smart.Ikk!!
Jeg har også sat en til salg i min webshop. Den finder du herSilasogsol.dk

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails