torsdag den 1. april 2010

Påskestemning næsten da!

Jeg har gået lidt rundt og leget med mit kamera imens Villas sov til eftermiddag. De store drenge Jens og Victor er taget ind til fodboldkamp i parken. Så jeg have lige lidt tid til mig selv.




Et diskret billede fra soveværelset hvor der ikke er meget andet end vores seng og nogle gamle sort/hvid billeder af min mor og jeg samt et af min lillebror og jeg.



Vores stue er sammensat af møbler få møbler. Sofaen var den første vi købte sammen for mange mange år siden og som nu har fundet sig tilrette her. Den er ikke synderlig smuk men man sidder godt i den og ikke mindst sover (o: Reolerne er fra AT:BO og er fra mit barndoms hjem. Mine forældre købte dem vist nok til mig da jeg var en ung teenager og de har fulgt mig lige siden.

Jeg har pyntet op med gamle minder fra min mormor og Jens farmor. Lidt maghogni rammer med gamle billeder som min mor har købt for snart 20 år siden. Men som jeg stadig elsker.


Brændeovnen er den eneste varmekilde i stuen. Den er ikke særlig stor men hold op den er effektiv og super hyggelig.

Om sommeren tilbringer vi det meste af tiden på vores nybyggede terrasse. Jens startede på den sidsteforår og blev endelig færdig da havde sommerferie. Det har betydet utrolig meget for vores liv heroppe. Det er som at få en ekstra stue og vi benytter enhver lejlighed til at sidde udenfor, når vejret ellers tillader det.

Lige er jeg dog noget bekymret, da jeg har en stærk mistanke om at vi har brud på vores kloak under huset. Det er sgu ikke særlig sjovt ,slet ikke når der er en masse helligedage efter hinanden. Et er, at det svært at få håndværkere. 2, så kan man heller ikke komme i kontakt med sit forsikringsselskab.

Så der er ikke andet end at væbne sig med tålmodighed og krydse fingre for at skaden ikke er så slemt som jeg nu tror den er.



Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails