tirsdag den 13. april 2010

Åh lavendel !

For et par uger siden fandt jeg denne her skønne fløjl hos Stof og Stil i Malmø og forelskede mig straks i farven. Sart lilla eller lavendel vil jeg nærmere kalde den.
Jeg kunne godt have brugt langt mere tid i butikken men jeg havde sagt til Jens, at jeg "bare" skulle købe noget tråd. Det lod han sig spise af med og lyn hurtig børge skyndte jeg mig igennem butikken. Jaja, man har jo lært at skimme og hurtigt, se hvad der kan bruges eller ikke bruges.
Så ud over tråd kom jeg altså også ud af butikken med et par meter af det her. Det er der så blevet et par skønne fløjls bukser ud af med smock i taljen og kantbånd forneden.
Et par bukser som kan bruges til lidt af hvert, da farven er nem at sætte noget til.

1 kommentar:

Birgitte sagde ...

De er da fede. Tror jeg også vil have et par;0)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails