torsdag den 15. april 2010

Endnu en buket og krea træf


I Tirsdags havde jeg besøg af korttøserne.
Vi mødes engang om måneden for at spille whist. Det er nu ikke så meget vi får spillet, da vi altid hver især har 10000 ting at berette om siden sidst vi mødtes. Men det er super hyggeligt og jeg glæder mig som et lille barn hver gang vi skal mødes. Det er en god måde at holde kontakt til hinanden, når vi nu hver især har travl med arbejde, børn og hvad der nu hører sig hverdagen til.
Vi sparer op til storbys ferier. Der går godt nogle år i mellem vi kommer afsted, men pyt. Bare vi er sammen.
Så det er min friaften og jeg elsker det.
Men se hvad en af mine dejlige veninder kom med. Denne her skønne buket. Den står nu i min vindues karm og pynter så flot. Tak for det. Der er altså noget ved at have fødselsdag.
Onsdag gik turen til Jyllinge for at besøge Birgitte fra http://11east.blogspot.com/
Super Super hyggeligt. Tiden fløj afsted, så næste gang vi mødes har vi sat hele dagen af til at lege.
Som Victor min store dreng siger til mig engang imellem.Når man har det sjovt flyver tiden afsted og man glemmer hvor man er. Det kan jeg kun nikke ja til, for hold op de timer gik stærkt.
Idag har været endnu en fantastisk forårs dag og livet er herligt.

1 kommentar:

Birgitte sagde ...

Ja kære ven, og jeg nød det også, og glæder mig til at ses snart igen. Hvad skal vi lave???
Knus Birgitte

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails