lørdag den 17. april 2010

Liberty etagenederdel

Det er ufattelig, så hurtigt en dag kan gå.
Idag fik jeg for engang skyld lov til at sove længe.
Vækkeuret stod 8.30, da jeg åbnede mine søvninge øjne. Det var nu ikke fordi, at jeg gik sent i seng, men måske fordi jeg ikke er blevet forstyrret i nat var jeg mere træt end, når jeg bliver vækket 2-3 gange af børn der kræver min opmærksomhed. Så inden jeg fik drukket min morgenkaffe, så var der alligevel gået et par timer. Så synes jeg bare pludselig at det var spild af tid at jeg lå og snuede til 8.30 og ikke fik noget ud af denne dejlige morgen.
Men jeg har nu alligevel noget lidt. Jeg har bl.a fået syet denne skønne etagenederdel til piger, været et par timer i haven og samle gamle blade sammen, været en tur på Gl.kongevej, hængt og lagt vasketøj sammen.
Nederdelen fandt jeg på i formiddags, da jeg sad og kiggede ned i restepose. Her fandt jeg et par pænt store lige rester og pludselig faldt det mig ind at sy en etagenederdel.

Jeg synes det er kær nederdel til piger og når man rigtig kan lege med farverne i liberty stofferne, bliver det en rigtig lille luksus sag. Denne her er en størrelse 6-7 år.

Jeg har kantet nederdelen med liberty fairford som lige for tiden er en af mine farvoritter, ligesom alle de andre skønne liberty print.
Jeg har så meget Liberty liggende som bare venter på at blive brugt, men af en eller anden grund, så nænner jeg ikke at bruge det.
Det er fuldstændig fjollet, når nu man har brugt så mange penge på det. Men sådan må det være.

Nu vil jeg sætte mig til bords til en dejlig citron kylling stegt i Rømertoft med ratatouille som manden min har kokkereret. Uhmm.

1 kommentar:

Birgitte sagde ...

Altså, hvor du giver den gas. Smukt arbejde igen, kære ven.Knus til vi ses lige om hjørnet ;0)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails