onsdag den 24. marts 2010

Er det for meget tuttenutte?

Det er ikke meget jeg får skrevet på min blog i disse dage.
I mandags hvor jeg havde set frem til en hel dag ved symaskinen var jeg så forkølet og utilpas, at jeg ikke lavede andet end at pudse næse og have ondt af mig selv. Jeg følte det var dybt uretfærdigt, at jeg skulle blive ramt af forårssnue nu hvor jeg med sikkerhed ved, at min systue havde set frem til et besøg fra mig.
Jeg skuffede fælt. Da jeg sad der inde for en kort bemærkning kunne jeg bare mærke, at jeg ikke havde noget energi og det jeg prøvede at sy blev noget værre juks. Så jeg opgav og gik i seng og sov 2½ time.
Da jeg vågnede igen havde jeg om end lidt bedre men nu med hovedpine.
Jeg skulle være alenehjemme med Villas et par timer imens Victor er til fodbold , så jeg var nød til at være bare lidt frisk. Så jeg tog mig et par hovedpinepiller og krydsede fingre for at de kunne hjælpe.
Og vupti så forsvandt hovedpinen og Villas var heldigvis så træt, at han allerede faldt i søvn kl 19. Så havde jeg jo lige pludselig en lang aften foran mig og med hjælp fra panodil fik jeg syet denne her tunika/kjole færdig.
Nu er jeg bare i tvivl om den er for tuttenuttet. Jeg kan godt lide det enkle snit på kjolen( mønstret er fra bogen: Sy og strik 0-3 år)men på den anden side må der også gerne ske noget. Jeg har på ryggen syet et bånd, så man kan binde en knude eller sløjfe. Måske er det nok?
Stoffet er jo blomstert og da jeg faldt for det sidste år var det den sarte lyseløde, med den her lidt brændte gule farve i blomsterne, jeg synes var smuk. Nu ved ikke om jeg overhovedet kan lide det. Hvad siger I ?

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails