onsdag den 24. marts 2010

En ble til drenge

Kan man ikke snart opfinde en ble til drenge som suger så meget, når de ligger med numsen i vejret, at de ikke tisser igennem.
Jeg ved ikke om det bare er mine drenge.Men både Victor, da han var lille og nu Villas tisser igennem deres bleer.
Villas vågnede for 10 min siden og kaldte på sin moar. Mig har tisset igennem.
Meget godt gået af en dreng på 2 år og 10 mdr, at han kan mærke at han bliver våd og være bevidst om, at det skyldes han har tisset igennem.
Ud på toilettet og skifte al tøjet og ind igen med det lille pus som er helt fortumlet og stadig halvsovende. Mig ikke sove mere. Hvor jeg må forklare ham at det er midt om "natten" og han skal sove.
Jeg har snart prøvet alle blemærker og det er det samme hver gang.
Når han ligger på maven og sover vender den lille mand forkert og tisset løber op langs maven.
Det er da ikke særlig rart og slet ikke at blive forstyrret midt i sin søvn.
Nogen må da have fundet på noget.

3 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Øv, det er jo synd for de små, at de vågner sådan.
Jeg er superfrisk igen, det var min egen læges maskine, der ikke virkede, så det har været ekstremt hårdt, men endte jo godt. Så altså kan du lege i næste uge???
Knus og kram B

Frau Putz sagde ...

Jeg har haft præcis det samme problem med Andreas. Dog kun i en periode, hvor han sov på maven. Senere skiftede han sovestilling til ryggen, og så var problemet pist væk - men et er måske ikke lige en "løsning", for sovestillinger kan være svære at ændre på.
De skulle lave nogle "sove-bleer", sku' de. Der er alligevel 300 forskellige bleer, så hvorfor ikke en soveble ;)
God påske!
KH Frau Putz

Jeannet sagde ...

Ja en sove ble med ekstra "tagrende" så tøjet ikke bliver vådt.
God ide

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails