søndag den 15. maj 2011

Babuska kjole med svampe

Idag eller rettere sagt igår aftes/ nat efter at have været til konfirmation syede jeg denne kjole til en pige, hvis mor er helt skudt i Babuskaer. Det er hende velundt for de er også rigtig søde og flotte.
SElv var jeg en anelse træt efter at have siddet til en konfirmation i 8-9 timer og været alene afsted med 2 drenge, da manden er ude og rejse. Men jeg havde lovet kjolen færdig til idag og da Victor skulle til fodbold turnering det meste af dagen idag var jeg jo nød til at sy den færdig igår.
Heldigvis er resultatet blevet godt og både mor og datter var ovenud glade for babuskakjolen.
Begge stoffer er købte hos en af mine farvorit butikker på Frederiksberg
Mønteret som jeg er leget lidt med er fra Stof & stil

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails