tirsdag den 9. november 2010

PÅ med vesten

Jeg har kastet mig ud i noget nyt. Jeg har købt et parti af de her helt fantastiske tibetveste. Jeg har været varm på dem længe, ja faktisk siden jeg så Birgitte's sidste efterår.
Jeg er gået et stykke tid som katten om den varme grød. Skulle jeg eller skulle jeg ikke. Men jeg tog en beslutning og kastede mig ud i projektet som pelshandler(o:
Jeg synes personligt, at de er vildt smarte til alt. Til et par slidte jeans, et par haremsbukser, en nederdel, ja you name it. En af de ting som ikke går af mode og man ser altid velklædt ud med den. Kvaliteten er i top. De er bløde og lækre, syet pænt, sidst men ikke mindst. De varmer herligt i den her kolde tid. 

Hvis man tør kan man jo også vende dem og gøre det hele mere vildt og vovet. De findes i sort og moccafarvet.
Og kan købes i min webshop.

4 kommentarer:

Henny sagde ...

superlækre og flotte...

Jeannet sagde ...

Tak Henny
Jeg synes også selv de er lækre(o:

Mette sagde ...

....arhj, havde jeg dog bare 1.900 kr., Jeannet. Skøn, skøn vest!!!

Jeannet sagde ...

Hej Mette.
Julegave ønske, tænker jeg(o:
Klems Jeannet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails