fredag den 29. oktober 2010

Stjal lidt tid i systuen

Igår aftes stjal jeg mig lidt til på systuen samtidig med, at begge drenge krævede min opmærksomhed. Her hos os, er det kun mor der dur, når ungerne er syge. Det kan godt være lidt anstrengende, men selvfølgelig også meget livsbekræftene. Der er bare på en eller anden finurligmåde en tæt forbindelse, når man har haft dem liggende inde i sin mave. Jeg kan foreksempel mærke, når Victor skal kaste op. Længe før han begynder at vise tegn på det. Nogen gange kan jeg sige til Jens, at nu varer det ikke længe før Victor skal kaste op. Så ryster han på hovedet af mig. Men den er god nok hver gang.  
Nå ikke mere sygdomsnak, det er simpelhen for kedeligt. Idag er en ny dag og Victor har det allerede meget bedre. Den lille er i børnehave og jeg hygger mig ved computeren samtidig med jeg ryder op og vakser tøj. Så kan livet da ikke blive meget bedre, vel (o:
Da jeg som sagt havde lidt tid i systuen igår fandt jeg dette skønne tunikamønster frem, da jeg sad lidt og bladrede i min mønstermappe. Jeg anede ikke havde det.
Men jeg har også mange at vælge imellem.
Helt skøn med trompet ærmer og dobbelt bærestykke.



Jeg har sat den salg i min lille webshop
 Men som Lis(Karlssons klude) skrev forleden kan man godt have tendens til altid at bruge de samme mønstre, så igår (også sen aften) efter jeg var blevet færdig med den lille tunika, sad jeg og surfede i cyperspace.Jeg fandt 2 skønne japanske craft books. Jeg har desværre kun billede af den ene. Der er bare noget over de japanske bøger. Deres stil er enkelt og meget klassisk. De bruger altid de skønneste metervarer såsom hør og bomuld og det ser altid, så eksklusivt ud.

Man kan købe dem HER. Så dem glæder jeg mig rigtig meget til at få hjem.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails