onsdag den 22. juni 2011

Liberty Blå Mitsi chinos

Igår fik jeg lagt sidste hånd på et par Liberty chinos til mig selv. Det er  ikke så tit jeg tilgodeser mig selv. De sidste par chinos jeg syede gik min veninde med. Så var jeg igen bukseløs og den ene dag tog anden. Og helt ærlig en sommer uden et par nye Liberty bukser går ganske enkelt ikke i mit univers.  




Jeg har primært ændret mønstret på onions 4022. Benene er tegnet smallere og jeg har syet skrålommer i.Beklager at det ikke er verdens bedste billeder men der var ikke andre hjemme til at tage billeder.
Næste syprojekt er et par short også i chinos look som jeg håber tiden tillader mig at sy inden sommerferien.

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Dem kan jeg lide !!!!

Mille sagde ...

Ihh hvor er de bare fede! Håber at jeg en dag bliver ferm nok til at sy sådan et par;)

Kh

Jeannet sagde ...

Hej Losarinas mor
tak jeg er også rigtig glade for dem.
kh Jeannet
Hej mille
Tak, de er ikke svære at sy. Vil gerne hjælpe dig.
Kh Jeannet

Jeannet sagde ...

Hej Christina
Ja det er død irriterende. Man vil så gerne sy noget til sig selv men af en eller anden grund får jeg det aldrig gjort.
Ja det er ret lækkert det stof.
Bedste hilsen Jeannet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails