fredag den 25. marts 2011

Etagekjole

Idag blev jeg færdig med denne her etagekjole. Jeg brugte som udgangspunkt mønsteret fra A-formen blandede det lidt med mønsteret fra etagenederdelen i SY og STRIK bogen 4-7 år. Det blev så til denne her.
Stoffet er en blanding af  Liberty Mim og noget bomuld jeg havde i petit fleur.
Jeg har slet ikke nået at sy alt det jeg ville, men håber at det går alligevel. Imorgen bliver alt min stof lagt frem på spiseborddet og så kan med hjælp fra mig finde frem til det man vil have.
Den første mor har allerede været forbi i dag og bestil nederdele til sin piger.


1 kommentar:

harmony and rosie sagde ...

Another wonderful creation Jeannet, I don't know that Liberty print so I must check it out. Love that pretty button too.

Happy weekend
Kate x

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails