tirsdag den 22. marts 2011

Apropo A-formen

 Idag har jeg arbejdet videre med modeller til mit tøjparty på lørdag. Der er allerede flere der har meldt sin ankomst. Jeg er spændt og nervøs for om det falder i deres smag. Jeg er lidt stresset over ,at jeg slet ikke har nået  at sy det jeg har planlagt. Selv om  idag har jeg lavet en to do liste over de ting jeg skal nå at sy.

Jeg arbejdede videre med A-formen fra igår og har idag lavet en med små wienerlæg og bindebånd og en med rynke effekt og knap i halsen. 


 Margurit stoffet i halsen har jeg købt hos Garn-iture og det andet hos stof og stil.


Den sidste her har måske fået lidt for gule ærmer men på den anden side skal der blot et par seje bukser til og så tror jeg det bliver et super sejt sæt. Specielt til de piger som ikke er pjattet med lyserød. Det er der faktisk nogen som ikke er. Bukserne er klippet ud og jeg håber jeg bliver færdig med dem iaften, når ungerne er lagt i seng.

1 kommentar:

harmony and rosie sagde ...

Very nice indeed, particularly the green. Hope you have some lovely spring-like weather there in Denmark.

Kate x

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails