fredag den 8. juli 2011

Liberty mauverina chinos

Som kom der endnu et par liberty chinos ud af symaskinen. Det er ufattelig hvad den kan!
De skal med på ferien som starter lige om lidt. De er syet efter samme princip som de andre liberty chinos som jeg syede for et par uger siden. De har hængt på mig siden. De er rare at have på og så synes jeg altså de er super smarte.
Måske ikke lige til røde klipklapper som jeg render rundt i her til morgen.




Nu må jeg hellere igang med resten af dagens gøremål.
Hav en dejlig fredag.

4 kommentarer:

harmony and rosie sagde ...

I love mauverina, I saw it in pink and purple colourways recently and am very tempted. These trousers are gorgeous! Jeannet, sorry I didn't reply to your question, the Liberty I buy is no cheaper than Shaukat and, in fact, Shaukat has a much better selection too. I keep meaning to go there but I know it will be an all day trip and I'll be very poor at the end of it!!

Kate x

Anne sagde ...

Hvor er det nogle fine bukser:) Det ser ud som om, at de har en rigtig god pasform.

Vibeke sagde ...

Mums hvor er de blevet lækre...:-) Jeg har hjulpet min mor med et par hyggebukser i samme print. Det er så fint.
Kh V

Maiken sagde ...

Lækre lækre chinos. Er også blevet overbevist om at jeg må prøve det mønster (og sy bukser til mig selv for første gang!), og i Liberty er de jo bare super skønne. Drømmer lidt om nogle i en af farverne i pepper.

Efter jeg så dit indlæg om køb på Ebay vovede jeg faktisk pelsen og fik indkøbt et mindre lager. Det gik jo super nemt, så jeg er glad for jeg sprang ud i det. Tak for svaret. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails