mandag den 7. februar 2011

Nyheder på vej til shoppen

I sidste uge inden jeg lagde mig på langs med influenza blev jeg færdige med de her 3 nederdele. Alle med lavet med wienerlæg. De 2 blomstrede er syet i Liberty babyfløjl. Helt fantastisk skøn blød kvalitet.

 Den ene er i pink og orange nuancer og den anden i sarte pasteller.
 Den sidste her er syet i forårets helt store mode hit. Marine og hvid stribet. Alle steder jeg bevæger mig i øjeblikket hænger der sømandsstriber. Både på langs og på tværs.
I mine unge dage i midten af 80'erne var det også fuldstændig hip at have sømandsstriber. Jeg tror jeg købte min første sømandstrøje i Nørgaard på strøget. Den var bare flot til et par jeans.
Eller måske I kan huske Madonna i sangen Papa dont preach. Der var hun da bare lækker i sin stribede sømands trøje(o:
Den her nederdel er bare helt enkelt og kvaliteten er blød bomuldschamrey med et par små cupcakes ved den ene kant.

De bliver alle 3 sat til salg her i shoppen 

4 kommentarer:

Anne sagde ...

Hvor er de fine! Jeg elsker striber:)

Jeannet sagde ...

Tak Anne. Det gør jeg også :o)

Jeanette Bøgelund / Lutter idyl sagde ...

Ej hvor er det bare en fin nederdel - elsker den lille detalje og at den er så lille og "underspillet" - cool. Jeg har selv noget stribet stof magen til liggende som venter på at blive til et par smækbukser til sønnike - nu blev jeg lige ekstra motiveret til at komme igang :)

Jeannet sagde ...

Hej Jeanette
Tak for de søde ord. Du må bare igang med symaskinen
Kh Jeannet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails