fredag den 22. juli 2011

F for FURLA og ferie

Efter 14 dages bilferie i Slovenien og Toscana i Italien er det lidt deprimerende at vende hjem til Frederiksberg.
Man vænner sig hurtigt til 25-35 graders varme, masser af sol og skyfri himmel. Jeg vil spare jer for alle familiebillederne men blot vise at par enkelte som man ikke bliver træt af at se på. Udsigten fra vores bed and breakfast i Slovenien med vindrueranker og olivenlund i haven.




På ferien faldt jeg over denne skønne taske og sko fra det Italienske Furla.


 Jeg kendte det faktisk ikke, før en af mine veninder sagde, at det var meget HOT og at det blev lavet på samme fabrikker som Prada og Gucci.
Det er jeg nu ret ligeglad med, men skindet er i orden og blødt som handskeskind. Min gamle taske var slidt op. Hanken var i stykker, så det var på tide at jeg fandt mig en ny.

3 kommentarer:

Fru Schwartz sagde ...

Hvis du skulle få lyst til at fortælle mere om ferie i Slovenien så lytter jeg meget gerne - vi overvejer det nemlig til næste års ferie..

Jeannet sagde ...

Hej fru swartz det kan klart anbefales og det er ca.20% billigere end i resten af europa. Vi havde ikke bestilt noget hjemmefra men kørte rundt og fandt steder vi havde lyst til at bo. Vi gav mellem 80 og 100 euro pr. Overnatning pr. Person. Vi boede i en by som hed portoroz. Kærligst Jeannet

Jeannet sagde ...

Undskyld ikke pr person men for 4 person er. Vi havde en lille lejlighed med 2 værelser og køkkenalrum.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails