tirsdag den 2. juni 2009

Trendsætter..........

eller bare super smart.
Jeg har engang for mange år siden lært, at de virkelige trendsættere, er dem som sætter dagsordenen i dagens modebillede før alle vi andre. De spotter de nye trends flere måneder i forvejen og begynder at realisere dem. Som ofte har de selv forstand på moden og er gerne inde for modebrancen. Nogengange holder deres trend en uge og andre i flere måneder eller i flere sæsoner. Som f.eks smock buksedragten eller dette års meget polulære haremsbukser. Haremsbukserne var så småt ved at komme frem i sidste sommers modebillede men er efter min opfattelse først ved at træde rigtig igennem i år. De rigtige trendsættere er for længst i gang med nye trends og heldigvis da for det...
Her har jeg syet et par søde haremsbukser til piger og i en skøn hør/bomuldskvalitet med tilhørende sommerbluse med smock i livet.

På buksebenene har jeg syet en lille rynkeeffekt og og sat en lille sløjfe. Det giver en meget feminin detalje til de små piger efter min mening. Farven vil jeg nærmest kalde dueblå og selve stoffet er nærmest lidt nistret i det. Langt fra kan det godt se ud som denim men det er det på ingen måde. Livet er der elastik og må efter min opfattelse være utrolig rare at have på.Farven på blusen er lys beige med små blomster i samme dueblå farve som bukserne. I taljen på blusen og på ærmerne har jeg syet smock syninger, da jeg et eller andet sted er lidt forelsket i smock. Blusen er med raglanærmer og i halsudskæringen er der syet en lille løbegang således at elastikken kan komme igennem og give en sød rynkeeffekt. Man kan dog vælge
Et rigtig kært sommersæt til pigerne som godt vil gå i andet end lilla og lyserød. Bukserne passer dog glimrende også sammen med lilla, lyserød,pink det er kun fantasien der sætter begrænsningerne her og så er man da lidt med på moden(o:

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails