mandag den 6. juni 2011

Dagen idag

Ser lige nu således ud. En cafe' latte på terrassen inden turen går rundt i kaffelandet. I aften og imorgen har vejrguderne lovet regn. Så lige nu nyder jeg blot solskinnet og stilheden i haven.
 Ellers har de sidste 14 dage været fyldt med masser af dejlige mennesker og oplevelser. Kristi himmelfarts ferien har stået på sommerhus hygge i Nordsjælland.

 Fars dag i Frederiksberg have i går eftermiddags med min nærmeste familie.


Weekenden før holdi vi en kanon 40 års fødselsdag i telt i sommerhuset med masser af dans til den lyse morgen og en rigtig sjov tale leveret af min mor og svigermor, dejlige gaver, god mad og vin.

 Smuk vase og blomster var bla. en af gaverne.

 Duft snebolle fra sommerhuset
Og meget meget mere har resulteret i de sidste 14 dages blogpause.
Nu håber jeg snart, at jeg får tid til mine symaskiner igen.Men for nu vil jeg trille ud i kaffelandet på denne dejlige dag i juni 2011

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails